Sayfalar

1 Mayıs 2013 Çarşamba

1 Mayıs 2013 İstanbul, Türkiye. Faşizmin ayak sesleri çoook önceden geldi. Sağırlar duymadı.


Anlayın artık. Karşıdevrim, tatbikat yaptı gelecek günler için :(

Vatandaşlarına böyle zulüm, böyle şiddet, böyle vahşet uygulayan devlet olmamıştır. Ruanda'daki kabileleri kasdetmiyorum... Onlarla karşılaştıracak değilim TC devletini... Ama artık uyuyanlar uyansın. Anlasın. Örgütlensin. Örgütlenin. Tam anlamıyla faşist bir dikta varsa ve ülkeyi bölmüş, rejimi fiilen değiştirmiş, iş sadece hukuksal yanına kaldıysa evde oturmak, hainliktir.


GAZ YEDİM İKİ KERE! :( BUGÜN BEŞİKTAŞ ve ŞİŞLİ'de olanları yaşamış olmayanlar, eksik yaşamıştır. Faşist yönetim TAKSİM OLMAZ dedi, peki DOLMABAHÇE dedi diretmeyen örgütler. O da yasaklandı. Barbaros Heykeli önü dedi örgütler, peki dediler ya da bir şey demediler, ama sabah erkenden orada toplananlara gaz ve su sıkarak mesaiye başladılar. ...Gazı yiyen gençler kaçmadan devam ettiler. Polis biraz aşağı kaydı.. Bu arada kimi örgütler iptal etmişti toplanmaları, smslerle duyurdular. Ama gelebilen oradaydı; SENDİKALAR, CHP, TKP, halk,....vardı, giderek arttı. 


Veeee elbet polis durup dururken, insanlar orada dururken, tek adım atmazken gaza başladı...

Sadece bulundukları yerde sıkarlarken, hain kalleşler birden hareket geçtiler. Sanki Sakarya'da düşmana taarruz ediyorlar! Zevk içinde. Keyifle... 

Barbaros bulvarının Beşiktaş ucundan Zincikuyu'ya kadar, GAZ ve SU SIKARAK (gazdan göz gözü görmüyordu, hengamede elbet foto çekemedim), yukarı doğru hızla harekete geçtiler... Görülmemiş yoğunlukta gaz ve su sıkarak. Yukarı doğru koşmaya çalışan insanları, ilgili ilgisiz herkesi  perişan ettiler. Elbette sadece kaldırımda yürüyen bir sürü insan da bu taarruzda gaz yedi, yerlere düştü... Adamların umuru mu kaldırımda yürüyen "masum" vatandaş. Tam bir savaş alanı idi. Nasıl bir nefret ve hınçtır!

Araçlar taarruza başladığında hemen arkamızdaki on beş metrekare bile olmayan lokantaya girdik 10-20 kişi.. Dışarıda göz gözü görmüyordu, o gaz lokantaya da girdi elbet. Mahvolduk.. Gözlerim ve yüzüm feci yanıyordu, yüze su sürülmemesi, el veya mendille ovalanmaması gerektiğini orada öğrendim. Maalesef öyle yapmıştım az da olsa ve feci yanıyordum. . Lokantacının limonlarını aldık, adamcağız hazır etmiş herhalde çorba içecekler içindi. İyiydi adam.. Geçmeyecek sandım yanmalarım. 5-10 dakika sonra rahattım tamamen, herkes çıktı lokantadan yavaş yavaş...

Ancak polis bu sefer de yukarıdan sıka sıka aşağı iniyordu... HALK ARADA SIKIŞTI. Sabancı A. Lisesi arkasına geçenler... Fulya'ya inmeye çalışanlar.. Ben de... Her sokakta her caddede gaz yedi insanlar. Apartmanlara, hastanelere kadar girdi gaz... Kendi halkına, kesisine, köpeğine bile nefret ve hınç duyan faşistler apartman, hastane, turist, kafe demeden her yere, herkese sıktılar... Farklı sokaklardan toplaşan gruplar Beşiktaş Ihlamur Dere caddesinde sloganlarla ilerledi taa Dikilitaş'dan. İyiydi o kısım ve yürüyüş.Ancak elbet helikopterler sürekli dolanıp bakıyorlar gruplar nerede. Ulan PKK için böyle taktik gütmediniz!!! :( Bu coşkuya karşı hazırdılar, Beşiktaş Çarşının ucunda konumlanmışlar... Gaza başladılar. "Tanrım gene mi?!!?!?" dedim.. O iğrenç koku, o göz yanması, yüzünün yanması ve nefes alamama, yutkunamama gibi bir his bu sefer fena oldu, üstelik gazı direkt almamıştım.. Hangi sokağa sapsanız, o sokağın diğer ucundan da gaz kokusu geliyor, sürekli arada sıkışıyorsunuz.

Eve gelemedim epey bir süre. her yer gaz... KENDİ MİLLETİNE HANGİ POLİS BUNU YAPAR, HANGİ DEVLETTE OLUR BU??? HASTALIKLI RUHLar, VİCDANSIZLAR.  Bu ülkede kimse "polisi seviyorum, güveniyorum" diyemez. Yarım asrı devirdim, HER ZAMAN HER ZAMAN HER ZAMAN, HER YÜRÜYÜŞTE, HER 1 MAYISta, HER PROTESTOda OLAY ÇIKARAN bizzat POLİS olmuştur, ama "basın", "gruplar çatıştı, kırdı döktü" der....Elli senedir böyledir.

Faşist her zaman aşağılık bir türdür.



İZLEYİN. KORKUNÇ KORKUNÇ!!! 17 yaşındaki Dilan Alp komada. ÜŞENMEYİN SEYREDİN, GÖRÜN, İÇİM KALKTI. 

Kan görünce üşüşen köpek balıkları gibi kapının önünde!!! 
YARALI KIZI EVE ALIYOR BİR AKRABASI HERHALDE, POLİS YIĞILIYOR KAPIYA, DAHA DA BİR GAZ ORTAMDA.. YAA BU NE DEMEK, yaralının olduğu eve gaz ne demek allahın belaları! Bunlarla aynı devletin vatandaşı olduğuma utanıyorum. Bunlar dünyanın en adi yaratıkları! Yetmez ama evetçi saf ya da çıkarcılara da bir kez daha eseflerimi yolluyorum. 


http://www.youtube.com/watch?v=lGAuU89mzMY&feature=youtu.be

Polisin müdahalesi sonucu ağır yaralanan Alp’in kafa taban kemiği ve temporal bölgesinde kırığı olduğunu, Taksim İlkyardım Hastanesi’nde beyin cerrahisinde ameliyata alındığı bilgisini verdi....... Temporal bölge......KÖTÜ...



Şimdi amaçları kitleleri iyice isyan ettirerek, kışkırtarak, kanırtarak,  savaş çıkarmak. TC savaşla kuruldu, barışla yıkılamaz....

Gaza karşı yapılması gerekenleri bilahare yazacağım. 


BU ÜLKEDE HER CANLI ve CANSIZ GAZI TADACAKTIR. 


Boğazım hala garip... Öksürük yapıyor...

Not: Birileri gaz maskesi üretmeli. Gerekli. Giderek azacaklar.. Hatta kurşun geçirmez yelek de gerekecektir... 


Şimdi:
Dalga geçiyor V. ve EM.. Parklarda, sinemalarda kutlasaymışız, gönlünden geçen buymuş. Nasıl dağıtsalarmış, gaz ve su dışında yöntem yokmuş. 
Ben de diyorum ki: DAĞITMA. Ankarada, İzmir'de ve pek çok yerde dağıtılmadı. 50 senedir aynı teraneler... .DAĞITMA, SALDIRMA. Halk yürüsün, haykırsın, dağılsın. Ama amaç farklı, tabii biliyoruz. 

Ben validen utanç duyuyorum. "Hak ettiler ama dövmedik" diyor. . Hmmmm dayak neye göre ve nasıl hak ediliyor? Buna sen mi karar veriyorsun ey Raskolnikov? Onda gene de vicdan vardı.

"Dilan marjinal grup üyesi"ymiş. Hmm, demek o zaman gaza boğulması, kafasının kırılması, ambulans yerine polislerin yaralının evine bir maarifet gibi kendini bir şey sanır gibi hareketlerle eve dalıp oradakileri dövmeleri mi gerekiyor. hak etti yani. Yakında, öldürüp, ama hak etti, ama örgüt üyesi diyeceksiniz. Yazıklar olsun sizlere. Ne kadar nefret topladığınızı bilmiyor musunuz? Sizin çocuklarınız yok mu? Ailenizin, arkadaşlarınızın yüzüne nasıl bakıyorsunuz? 
Sizde hukuk devleti, demokrasi gibi kavramların tek harfini bile anlamadığınız çok açık. Ve İstanbul Valisisiniz :( .
Ben valiye inanamadım. Bu sözleri, o suratı zihnimde. :( :( :(







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder