Sayfalar

15 Kasım 2014 Cumartesi

Birleşme yerine.... Bölünün bakalım iyice...

İnsanımız NEYE göre parti tutuyor, anlaşılmaz. Kimisi CHP'nin ATATÜRK'ün partisi olduğu saplantısı içinde kalmış, abd, bölünme, fethullah yanlısı gibi bir aşure kazanı olduğunu ve hainlikleri göremeyen bu beyin dumuru için ağzımı artık açmaya hiçbir lüzum görmüyorum. Seçimde oy oranlarına bakıp belki bir ikisi anlar..

MHP'den söz etmeye de hiç gerek yok...

Şimdi HEPAR çıktı... Görev mi verildi? NEsini tutuyorlar? Kara kaş kara göz? İdeolojisi tam olarak nedir Pamukoğlu'nun ve partisinin? Tek eylemlerini gördük mü? Silivri'de var mıydılar?! 19 Mayıs, 29 Ekimlerde ben şahsen görmedim, duymadım.. Anlaşılan o ki şimdi de bunun fanatiklerine cevap yetiştirmeye çalışacağız. Necidir bu parti?


Ülkede tek ve gerçek ATATÜRKÇÜ (bilmeden, okumadan da Atatükçü olunmaz), her an eyleme protestoya girişen, bedeller ödemiş, cesur, sağlam bir duruşu ve İDEOLOJİSİ olan (bu ne demek biraz okumak gerek düzgün kaynaklardan), Programı ALTI OK olan, her şeyi net TEK PARTİ İŞÇİ PARTİSİDİR. Hadi halk okumuyor, saplantılı, bilmek istemiyor, neoliberallere ve neosolculara da allah akıl versin bunlar da okumaz ve saplantılı, 

ama

 EMİNE Ü. T., TÜRKER E., BATUM falan neden "yav bi bakalım bu İP ne diyor?" neden demezler? BU KONUDA ÖNYARGI ve CAHİLLİĞE HAKLARI VAR MI? 

Emine Ülker'e her zaman temkinli baktım. Bir şeyler eksikti çünkü. 3 güzel konuşma sarı saç motosiklet için hayran olmam kimseye. Çoğunuz hayrandınız, alkışladınız, imzalar toplandı! Kendisi bir gün ulusalcıyım dedi mi? ATATÜRK dedi mi? Ben emin değilim..  Ulusal, milli, millici nedir biliyor mu? Gerçek Atatürkçü bunları bilir savunur. İyi bir hukukçu olabilir. Ama tarih ve siyaset tarihi biliyor mu? Bence bilinçsiz. Demiş ki ULUSALCI DEĞİL MERKEZ PARTİ KURDUK!  (bazıları bozuldu) Buyrun oy verin. YCHP'den ne farkı olacak?! 


HEM DİKKATSİZ BİR TOPLUMUZ. VE HEMEN UMUDA KAPILMA HİÇ BİTMİYOR!
Emine Ülker Tarhan bir gün bile "ulusalcıyım, milliciyim" dedi mi?? Demedi. Medya yakıştırdı!!! Bu lafı medya yapıştırdı ona ve diğer 4-5 kişiye. Hepiniz inandınız. En yakınlarım bile. Ben inanmadım. Kadın bir gün Atatürk dedi mi? antiemperyalizm dedi mi???

Anadolu partisi.. Bu ad nedendir? Kısaltması ve logosu güzel değil. Seçime çok az var nasıl teşkilatlanacak? Tutmayacak maalesef. 


BİRLEŞME YİNE OLAMIYOR GÖRÜYORSUNUZ ve vatana toprağa Cumhuriyet'e düşman yobazlardan daha senelerce -gençlik ayağa kalkana kadar- kurtulamayacağız.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder