Sayfalar

23 Kasım 2014 Pazar

İĞFAL

Yılmaz Dikbaş, İĞFAL, 2011, ; AsyaŞafak Yayınları


Alıntılar:

AB'den hibe alan meslek odaları (mühendisler, avukatlar, doktorlar), meslek onur ve şerefini satmadılar mı?

Ahlaksız teklifi kabul eden soysuzun biri "Bir çift kadın memesine vatanı satarım" cıvıklığını sergilemedi mi? 

AB'den hibe almış en az 2000 gazeteci, köşe yazarı, editör, tv programcısı satılık değil de nedir?
Kırk yıllık kart mason, ahlaksız teklifi alınca: "Türküm, doğruyum, kah kah kih kih" diye kıkırdamadı mı?
Erasmus profesörleri, AB hibesi karşılığında gençlerimizi Brüksel'e satmıyorlar mı? (ss. 16-17)


ERTUĞRUL KÜRKÇÜ'nün genel sekreterliğini ve proje koordinatörlüğünü yaptığı IPS İletişim Vakfı, toplam 3.335.411 Avro tutarında hibe alarak iğfal edildirken, vakfın Yönetim Kurulu Başkanı Nadire Mater idi..

Ermenilerden özür dileyenler arasında adı bulunan Mater'e ABD'de kurulu MAc Arthur Vakfi 59000 dolar tutarinda hibe verdi ve hadi Kürt ayrımclığını körükleyen, PKK propagandası yapan bir kitap yaz, dedi. Kitabın adı:Mehmedin Kitabı. (S. 163-164)


Prof. Dr. Eser Karakaş: Uluslararası vesayetten yanayım. Kopenhag kriterlerini uluslararası vesayet Türkieye'ye dayatacaksa, ben de bir biçimde bundan yanayım. 


Murat Belge: Türk olmaktan kıvanç duymuyorum. Yani ben elimde olmadan Türk doğmuşum. Hatta ailemde Çerkezlik var, Türklük yanım ayıf yani. Türklüğümün zayıf olmasından kıvanç duyuyorum.

Babası Burhan Belge: Ben bir fikir orospusuyum.. Bir oropsu kim para verirse onunla yatmaz mı? İşte ben onlardan biriyim. Yalnız, parasını aldığım iştedir arasındaki fark". (s. 295) İĞFAL.

AB'den aldıkları buyruk doğrultusunda, 2004 yılından beri, Güneydoğu Anadolu'daki Kürt kökenli vatandaşlarımızı kışkırtarak Türk-Kürt ayrımcılığını pompalayan, PKK yanlısı propaganda yapan Soroscu TESEV'in ÜNLÜLERİ (Türkiye Ekonomik Sosyal Etüdler Vakfı)
(Kitaba bakıyorum da uyduruk uyduruk projeler için AB'den ne paralar alınmış... s. 167-168)
Bülent Eczacıbaşı
Ziya Müezzinoğlu.
Prof. Dr. Üstün Ergüder.
İshak Alaton
Can Paker
Tarhan Erdem.
Yılmaz Argüden.
Prof. Dr. Tosun Terzioğlu
Ömer Kaymakçalan
Mehmet Kabasakal
Hasan Karaçal
Özden Sanbek
Fikret Toksöz.................devam ediyor......

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder